Jovana Tokic

[Senior Product Manager and Product Strategist]

About

Η Jovana (Jo) κατέχει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο product management και product strategy, με εξειδίκευση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Έχει ηγηθεί με επιτυχία ομάδων σε πρωτοποριακές λύσεις και έχει διαχειριστεί ένα ευρύ φάσμα προϊόντων. Το portfolio της περιλαμβάνει την επίβλεψη της ανάπτυξης εξαιρετικά τεχνικών πλατφορμών, προϊόντων API, συσκευών IoT, εφαρμογών που απευθύνονται στον χρήστη και ροών ηλεκτρονικού εμπορίου από νεοσύστατες επιχειρήσεις έως μεγάλους εταιρικούς οργανισμούς.

Το υπόβαθρο της στον σχεδιασμό και τη σκηνοθεσία ταινιών της επιτρέπει να φέρει μια φρέσκια και δημιουργική προοπτική στον τομέα του product management. Η Jovana πιστεύει ακράδαντα ότι η δημιουργικότητα παίζει καθοριστικό ρόλο ακόμη και στις πιο περίπλοκες αποφάσεις μηχανικής, στις οποίες ο συνδυασμός της γνώσης, της διαίσθησης και της ανθρώπινης δημιουργικότητας ενισχύει την ευφυΐα και ξεκλειδώνει καινοτόμες λύσεις.

Η Jovana εξειδικεύεται στο product organization transformation, στην καθοδήγηση product managers και στη συμβουλευτική υψηλά υφιστάμενων στελεχών σε product organizations. Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της βοηθά τις εταιρείες να βελτιστοποιήσουν τις διαδικασίες διαχείρισης προϊόντων, να ενισχύσουν την αποδοτικότητα  τους και να οδηγηθούν σε επιτυχημένα αποτελέσματα.

Career Highlights

  • Developed innovative solutions in the electric vehicle charging industry
  • Created and delivered Product Management and Strategy curriculum for a respected educational platform
  • Earned the trust of Fortune 500 companies

[Product Strategy | Lean & Human-Centric Product Development | Building & Managing High Performing Teams]

Γιατί αξίζει να το παρακολουθήσεις;

  • Ενισχύεις τον πελατοκεντρικό τρόπο σκέψης σου.
  • Μαθαίνεις πώς να δημιουργείς προϊόντα που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών σου.
  • Γνωρίζεις πώς να θέτεις σαφείς στόχους και να δημιουργείς στρατηγικές προϊόντων που ευθυγραμμίζονται με τους γενικούς στόχους και τις προτεραιότητες της εταιρείας.
  • Κατανοείς πώς να επιτυγχάνεις υψηλές επιδόσεις και να δημιουργείς μια κουλτούρα καινοτομίας και συνεργασίας εντός της ομάδας.
“Το ανθρωποκεντρικό Product Management θέτει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής απόφασης, διασφαλίζοντας ότι τα προϊόντα λύνουν πραγματικά τα προβλήματά τους και βελτιώνουν τη ζωή τους.”
AGENDA
[10 Νοε.]
Human-Centric Product Management

09:00 - 09:30

Registration & Early-morning Networking

09:30 - 09:45

Introduction - Opening Remarks

09:45 - 11:00

Session 1: Driving Innovation and Competitive Advantage through Product Leadership
Develop and understanding of the key concepts and principles of product leadership and how it can be leveraged to drive innovation and competitive advantage.

11:00 - 11:45

Session 2: Lean and Human-Centric Product Development
Learn how to create products that meet the needs of customers and how to validate product ideas with them before investing resources into development.

11:45 - 12:00

Coffee & Networking Break

12:00 - 13:45

Session 3: Clear and Focused Product Mission, Vision and Strategy
Understand how to set clear and focused product missions, visions and strategies that align with overall company goals and priorities.

13:45 - 14:30

Lunch & Networking Break

14:30 - 15:20

Session 4: Building and Managining a high performing Product and Development Teams
Develop skills in building and managing high performance product and development teams, and in creating a culture of innovation and collaboration within the team.

15:20 - 15:30

Coffee & Networking Break

15:50 - 16:25

Session 5: Measuring and Improving Product Success
Learn how to measure product success and gather feedback from customers to improve the product over time, and create effective feedback loops for continuous improvement.

16:25 - 16:30

Recap & Closing
REGISTER
#UpgradeYourSelf